پرسش و پاسخ
چطور میتونم سفارشم رو ثبت کنم؟
ثبت سفارش صرفاً از طریق سایت و اضافه کردن کالاها به سبد خرید و تکمیل فرآیند پرداخت آنلاین امکان پذیر میباشد و شرایط خرید حضوری یا تلفنی به هیچ عنوان فراهم نیست.
آیا ثبت سفارش تلفنی یا از طریق واتساپ ممکنه؟
خیر، ثبت سفارش فقط از طریق سایت امکانپذیر است.
سایت ما مستقیماً به سیستم حسابداری متصل است و کلیه سفارشها بهصورت نرمافزاری ثبت و پردازش میشوند. به همین دلیل امکان ثبت سفارش تلفنی، واتساپی یا حضوری وجود ندارد.
همچنین با توجه به تنوع زیاد محصولات، ثبت سفارش خارج از سایت ممکن است با خطا و مغایرت همراه باشد. برای جلوگیری از این موارد و افزایش دقت در پردازش سفارشها، لطفاً فقط از طریق سایت اقدام به خرید فرمایید.
روشهای ارسال به چه صورته؟
🔹 مشتریان تهران:
ارسال با پست
ارسال با تیپاکس
ارسال با پیک (هزینه و هماهنگی با خود مشتری)
تحویل حضوری (فقط برای سفارشهای ثبتشده در سایت)
🔹 مشتریان شهرستان:
ارسال با پست
ارسال با تیپاکس
💡 در همه روشها، هزینه ارسال بهصورت پسکرایه (پرداخت هنگام تحویل) دریافت میشود.
هزینه ارسال چطوریه و چقدره ؟
هزینهی ارسال به صورت پسکرایه هست؛ یعنی موقع تحویل کالا توسط مأمور پست یا تیپاکس دریافت میشه.
مجموعه ما هیچ دخالتی در تعیین مبلغ هزینه ارسال ندارد. مبلغ ارسال بهصورت مستقیم و بدون واسطه توسط شرکت پست یا تیپاکس، بر اساس وزن بسته، مسافت و سایر عوامل محاسبه شده و از مشتری دریافت میشود.
چند روز طول میکشه تا سفارش به دستم برسه؟
بستگی به روش ارسال و شهر مقصد داره. معمولاً بین ۲ تا ۵ روز کاری.
پس این ۹۰۰۰ تومان که شما میگیرید بابت چیه؟
این هزینه صرفا مربوط به بستهبندی کالا و تحویل آن به شرکت حملونقل (پست یا تیپاکس) هست.
این مبلغ ارتباطی با کرایه حمل نداره و صرف هزینههای عملیاتی و ارسال کالا تا اداره پست و تیپاکس و لوازم بستهبندی (مثل جعبه، نایلون حبابدار ، پاکت و...) میشه .
آیا امکان تحویل حضوری هست؟
فروش حضوری نداریم.
اما امکان تحویل حضوری (بدون فروش در محل) فقط برای سفارشهای ثبتشده در سایت وجود داره.
مهلت تست کالا چقدره؟
تمام کالاها تا ۲۴ ساعت بعد از رسیدن به دست مشتری ، دارای مهلت تست هستن و بعد از گذشت این مدت امکان مرجوعی یا تعویض کالا وجود ندارد .
اگر کالا ایراد داشت یا خراب بود، چی کار کنم؟
بدون اینکه کالا رو تغییر بدید یا تعمیر و دستکاری کنید با پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی لازم برای تعویض یا مرجوعی کالا ارائه بشه.
روشهای پرداخت چطوره؟ آیا امکان کارت به کارت هست ؟
روش پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی امن سایت انجام میشه و امکان کارت به کارت یا پرداخت نقدی و ... وجود نداره
اگه در مورد عملکرد یه ماژول یا قطعه سوال داشتم، از کی بپرسم؟
میتونید از طریق واتساپ ، سؤالتون رو مطرح کنید. کارشناسان ما پاسخگو هستن.
آیا موجودی و قیمت های سایت به روز هست ؟
بله کلیه قیمت ها و موجودی سایت ما به روز هست .
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.